Right man, wrong time. Wrong man, right time. Good man, wrong words. Bad man (jerk), right words. New man, same old lies. Old man (ex), new lies.

Wednesday, August 03, 2011

Hakikat Tumor Cancer

Assalamualaikum wbt.

Siapa yang sangka kan bila penyakit yang berpunca dari sakit kepala yang biasa je yang boleh menyebabkan pengsan atau jatuh secara tiba-tiba di kenal pasti sebagai BARAH / TUMOR OTAK. Mungkin menjadi suatu hakikat yang patut diterima tanpa kata-kata. Itu yang pasti.


"Barah otak menjadi BARAH YANG AMAT KOMPLEKS kerana ia berlaku didalam otak tempat sistem kawalan utama terhadap semua sistem badan kita. Komposit pembinaan sel, tisu dan bendalir-bendalir penting yang berhubungkait diantara satu sama lain selain ruang yang amat terbatas menyebakan kanser otak SUKAR DIRAWAT."

Biar apa pun dugaan, ujian atau cabaran yang diberikan, hadapilah hidup ini dengan tabah dan sabar kerana sesungguhnya nikmat sihat itu adalah satu anugerah yang tidak ternilai darinNya.

"Jangan menangis kerana tidak berkasut kerana masih ada insan yang tidak berkaki"

Hadapilah sisa-sisa kehidupan ini dengan senyuman dan kebahagiaan untuk insan-insan yang masih menyanyangi kita seadanya dan usah biarkan air mata dibazirkan untuk menyesali sesuatu takdir yang telah tersurat. v^__^v

p/s : dah lama tak update blog. maaf. ada masalah peribadi yang tak dapat nak dikongsi di sini...

Thank you for read, like and comment. I Love You Sweetie! :)

0 rama-rama hinggap:

copyright@ctharyani.blogspot.com