Right man, wrong time. Wrong man, right time. Good man, wrong words. Bad man (jerk), right words. New man, same old lies. Old man (ex), new lies.

Saturday, June 11, 2011

Lelaki.. Lelaki.. Sukarnya Memahamimu !

Assalamualaikum wbt.

Lelaki yang pernah menaruh minat pada seseorang perempuan akan kembali pada perempuan yang ternyata memang sayangkannya selama ni.

Mula-mula, i don't belive with that statement. But once I have experience it, I know its true. My cousin pernah cakap, lelaki ni memang berbeza dengan perempuan dalam soal hati dan perasaan. Bila lelaki menaruh minat pada perempuan tu, sukakan perempuan tu, sayangkan perempuan tu but perempuan tu not ready yet untuk terima lelaki tu, memang lelaki tu akan terus menunggu dengan sabar walaupun menyedari yang peluangnya memang tipis sangat-sangat sebab perempuan tu awal-awal lagi tak bagi lelaki tu terus berharap dan berharap.

On that time being, lelaki tu telah menerima somebody dalam hidupnya. But once lelaki tu dapat tahu yang perempuan tu at last, sukakannya, lelaki tu tanpa banyak soal akan terus kembali ke sisi perempuan berkenaan even time tu dia dah ada somebody or I just can say as his GF. Tanpa belas kasihan, lelaki tu akan terus tinggalkan GF nya demi untuk dapatkan perempuan yang pernah diminatinya, disukainya dan disayanginya tu.

Memang kejam kan?? Sebab tak adil bagi GF lelaki tersebut. Terpaksa menjadi mangsa keadaan. Sekarang, baru aku sedar, kata-kata Kakak Reen tu memang ada betulnya. Kita hanya merancang. Tuhan je penentu segala-galanya. Belum tentu apa yang kita ada sekarang akan terus kekal bersama-sama kita. That's why kita tak boleh berlagak dan berbangga dengan apa yang kita ada sampaikan kita membelakangkanNya. Because one day, you will repay for that.



p/s : everything happens for a reason. Tuhan mendengar doa-doaku. terima kasih Ya Tuhan... ^__^

Thank you for read, like and comment. I Love You Sweetie! :)

0 rama-rama hinggap:

copyright@ctharyani.blogspot.com