Right man, wrong time. Wrong man, right time. Good man, wrong words. Bad man (jerk), right words. New man, same old lies. Old man (ex), new lies.

Thursday, May 19, 2011

Woman Instinct is Always Right !

Assalamualaikum wbt.

Sekadar luahan perasaan pagi-pagi buta ni. Siapa agaknya percaya yang instinct perempuan ni selalunye betul? For me la kan, I admit yang ia nya memang betul dan aku percaya dengan six 6th aku ni. Aku pernah merasai. Aku pernah mengalaminya. That's why aku dengan yakin berani cakap macam ni. Tapi kadang-kadang jangan terlalu percaya, takut nanti lain pula jadinya kan. Sekadar nasihat.

Suatu ketika dahulu. Tak lama lebih kurang setahun lepas la. Aku rasa macam ada something yang tak kena dengan hubungan aku dengan si dia. Hati aku tak tenang even aku try tak fikir sangat pasal feeling tu. Puas aku cari punca kenapa feeling tu ada. Maybe Tuhan nak tunjukkan, at last... Malam tu aku jumpa juga.

To be honest, dari punca tu, aku selongkar dan bongkar segala-galanya. Tuhan tu Mahal Adil, akhirnya kebenaran tu dibentangkan di hadapan mata aku. Betul la kan, Tuhan memang mengasihi orang-orang yang teraniaya ni. Aku tahu Tuhan tak nak aku terus-terus diperlakukan sebegitu. So that's mean memang instinct aku tu betul, tepat dan benar.

Nak berdolak dalih time tu pun dah tak ada gunanya lagi. Semuanya tersingkap dalam sekelip mata je. Si dia dengan orang lain disebalik kemesraannya dengan aku. Hati wanita mana tak hancur bila dapat tahu kan. Redha dengan ketentuanNYA.

But now, tak sangka sejarah tu berulang lagi. With who and whom i can't describe it here. Tak pasal-pasal ada pula yang buat entri berbalas. Lagipun, tak nak di cop sebagai menjaja cerita, or buka pekung sendiri and what so ever la. Bermulanya dengan instinct tu la segala-galanya tersingkap dengan mudah. As I said, woman instinct is always right ! Jangan sesekali memperlekehkan instinct tu duhai lelaki !



p/s : what you give you get back. when time comes for you to get it back, jangan sesekali pernah menyesalinya... +__+

Thank you for read, like and comment. I Love You Sweetie! :)

0 rama-rama hinggap:

copyright@ctharyani.blogspot.com