Right man, wrong time. Wrong man, right time. Good man, wrong words. Bad man (jerk), right words. New man, same old lies. Old man (ex), new lies.

Wednesday, May 18, 2011

Kantoi Dengan Umi !

Assalamualaikum wbt.

Ok la aku mengalah. Bosan tahap gaban akhirnya meng"update" juga blog. Macam-macam jadi sejak dua menjak ni. Tapi tak tahu macam mana nak cerita. Tiba-tiba teringat cerita hari tu.

Al-kisah la adik kepada si dia ni tiba-tiba chat aku. Nak berkenalan la kot. Aku kan friendly dengan semua orang. Kadang-kadang terlebih peramah cakap banyak dengan orang yang baru je kenal. Nak buat macam mana dah habit kan. So layan je la. hehehe~

Dia tanya macam-macam la. Malu aku nak menjawabnya. Soalan sensitif pula tu. So jawab setakat yang mampu. Tersingkap pula cerita yang dia pernah nampak si abang dia tu mesej sayang-sayang dengan aku. Dia pula terbaca mesej reply aku tu. Kantoi beb. Malu-malu.

Nak di jadikan cerita, dia story pula kat aku yang someday tu dia pergi tunjuk semua album yang terpampang muka aku ni kat umi dia. Bergosip la dua beranak tu. Boleh pula dia memperkenalkan aku ni GF abang dia tu. Malu beb bila dapat tau. Sampai macam tu sekali. Tapi nasib baik dapat pujian. hakhakhak~ (perasaan la!).

So that's why la dah tak banyak dah album aku kat akaun FB tu. Segan kot. Kantoi dengan umi dia. Masih teringat-ingat sampai sekarang story dia tu. Mana la aku nak letak muka aku ni nanti. Siap ajak pergi rumah segala lagi. Umi nak berkenalan la... Haishhh... Nasib adik perempuan... Tapi tak syok la macam ni. Kecoh sampai family ni apa cer?? Benda bukan macam yang di fikirkan pun. Serius.......

Macam mana ni?? I'm not ready yet la wei! Segan plus malu plus takut plus nervous plus not ready and segala macam rasa la... I think better la biar macam ni dulu. And i'm comfortable with it. Aiyok! Apa mahu jawab bila soalan ni keluar lagi nanti. Macam mana nak mengelak der?? Tak suka macam ni tau.......



p/s : dear Mohd Fais, what have you done huh?! rasa macam nak sepak laju-laju je awak ni!

Thank you for read, like and comment. I Love You Sweetie! :)

0 rama-rama hinggap:

copyright@ctharyani.blogspot.com