Right man, wrong time. Wrong man, right time. Good man, wrong words. Bad man (jerk), right words. New man, same old lies. Old man (ex), new lies.

Tuesday, December 28, 2010

" Saya Blogger Kelantan "

Assalamualaikum wbt.

Time aku blog walking tadi, aku terjumpa blog Azman Roslan ni. Entri dia menarik minat aku untuk join sekali. Before ni aku tak berapa interested nak join any contest or whatever aktiviti yang blogger2 anjurkan. So kira ni 1st time la aku join aktiviti blogger macam ni buat pertama kalinya. Memang tak rugi ape2 pun kalau join kan?? hehehe...:girl_9: So kepada siapa2 yang nk tahu lebih lanjut lagi jom la ramai2 pakat terjah BLOG PILIHAN MALAYSIA 2010 ni. Entri yang aku nak join ni pasal KATEGORI SAHABAT BLOGGER MENGIKUT NEGERI.






" SAYA BLOGGER KELANTAN ":fatpanda:





NAMA
Kalau kat dalam surat beranak or MyKad nama saya SITI HARYANI BT CHE AWANG. Penat tau parents saya kasi nama yg cun ni. hahaha... Manusia yang kenal saya panggil saya Eniey, Yanie, Ninie, Hanie je belum lagi! (terlebih sudaaa) Tapi nick name Eniey tu manja dalam kalangan kawan2 rapat n family saya je. So whatever name that U all want to call me it's up to U as long as nama tu still elok di dengar ok?? kihkihkih...:wink:




this is me!:girl_11:


STATUS
Ape yang penting i'm not married yet walhal juga bukan tunangan orang. hehehe... Kekasih orang?? No comment about that. Taip yang penting i'm single but not available anymore. Maksudnye?? Ntah.. Saya sendiri pun tak tahu. :laughsnail:

CARA HUBUNGI
Senang je. Sekarang kan zaman orang giler FACEBOOK. So ape2 hal do add me on my facebook account Ct Haryani atau on YAHOO MESSENGER, Cik Eniey on pinky_sweetmafia@yahoo.com atau kat akaun FORMSPRING Cik Eniey atau pun senang cerita kat BLOGGER ni je la sebab aku kan blogger yang aktif. Even kadang2 malas nak update blog tapi aktiviti berblog walking setiap hari masih lagi diteruskan. hehehe.. :mKipas:





DAERAH/JAJAHAN
Aku ni anak jati KELANTAN dari Kuala Krai.

TEMPAT TINGGAL
Masih lagi menetap dengan family kat Taman Sri Guchil.

TEMPAT MENARIK
Kalau cakap pasal tempat menarik ni aku pun tak sure sangat la sebab aku ni pun belum khatam lagi 1 Kelantan ni. hehehe... Tapi for sure yang aku tahu n selalu pegi kat tempat2 yang best la contohnye Gunung Stong, Pantai Irama, Jeram Linang n antara tempat paling famous kat Kelantan ni sebut je pasal Pasar Besar Siti Khadijah, confirm ramai orang yang kenal, tahu n pernah pegi tempat tu kn betul tak?? :fastsnail:








ni Gunung Stong. aku sure mesti ramai yang tak kan lupa dengan pemandangan dari Puncak Gunung Stong. view yang sangat cantik!:girl_4:








ni Pantai Irama. time cuti2 sekolah tempat ni memang ramai orang pergi sebab dah maju. kalau dulu banyak yang kurang, sekarang bak kata Astro, macam2 ada. tapi kalau nak mandi manda time musim2 tengkujuh ni maybe tak digalakkan la sebab ombak besar kan. tak sesuai musim2 hujan ni takut jadi kes lain pula. hehehe...







haaa... ni pulak Jeram Linang. tempat ni pun memang best n cantik. boleh dikatakan tempat yang popular juga la kat Kelantan ni. sejuk n redup je tempat ni dengan bunyi air terjunnye yang mengalir elok tu. Cantik!







yang ni pula kalau tak cakap pun ramai yang tahu kan Pasar Besar Siti Khadijah. nama sebenar pasar ni Pasar Besar Buluh Kubu. tempat popular ni. tak sah kalau tak pegi kat tempat ni kalau ada kat Kelantan. harga barang2 yang ada kat sini pun semuanya berpatutan. tak rugi datang sini. hihihi...







So sayalah blogger KELANTAN! Proud to be a "Kelantanese"... Singgah la sini ye. But 1 thing for sure, SENYUM SOKMO! :mKening:

Thank you for read, like and comment. I Love You Sweetie! :)

5 rama-rama hinggap:

Unknown said...

owhh..ore kelate jgk..

Cik Eniey said...

shera : a'aa.. org kelate la... ;;)

Unknown said...

salam perkenalan..saya rozuan..singgah kt blog oghe klate..hehe..jom singgah blog saya gak..

Cik Eniey said...

@Rozuan
salam perkenalan kembali.. insyaAllah.. keep in touch! :D

Vna Erman said...

blog walking
btw,nice blog....

feel free to visit & follow my blog
http://www.vnazone.blogspot.com

copyright@ctharyani.blogspot.com