Right man, wrong time. Wrong man, right time. Good man, wrong words. Bad man (jerk), right words. New man, same old lies. Old man (ex), new lies.

Tuesday, December 28, 2010

Jom Semua Pakat - Pakat Berkenalan Dengan En. Ben Ashaari (^_^)

Assalamualaikum wbt.

Haluuu... Yuhuuu... Kembali lagi! hehehe... Bila bosan dah tak ada kerja nak buat, aku suka berblog walking. Tengok n baca blog2 yang cantik2, cute mute, padat, berinformasi n so on la. So dalam tengah jejalan dari satu blog ke satu blog, click sana sini ada la terjumpa entri pasal En. Ben Ashaari ni.:wink:

Kalau tak silap aku la, aku pernah je masuk wilayah En. Ben Ashaari ni time mula2 berblogging dulu. N time tu pula if i'm not mistaken, dia baru je tubuhkan blog dia yang baru ni. Follower pun ada berapa kerat je. Sekarang bila buka balik tengok 6k plus plus kot follower dia. WAHHH! Tapi time tu aku tak join la sebab tak minat, lagipun aku memang tak tahu menahu pun pasal dia n tukar2 link ni. Al-maklum la masih lagi budak baru nak belajar kan. So kat sini aku pun nak join sekali n jawab soalan2 dari dia. hehehe..:girl_16:


1. Header





2. Bila mula buat blog?

Blog ni wujud lepas terjadinya "peristiwa" tu on May 2010.


3. Jumlah follower sekarang?

90++ n hope akan bertambah dengan bantuan En. Ben Ashaari ni. hohoho...


4. Berapa trafik harian?

Tak tentu. Tapi kalau rajin buat blog walking then traffic yang masuk pun banyak la betul tak?? hehehe...


5. Sehari berapa entri?

Tak tentu juga. Ikut mood n idea la. Selalunye 2 or 3 entri la 1 hari tu. Tapi time busy dengan assignment memang nak update sehari 1 entri tu pun agak susah la.


6. Berikan 1 blog yang best yang korang suka baca.

Kalau before ni aku suka stalking page Cik Yuki sebab aku dengan dia pernah mengalami nasib yang sama so tiap2 entri yang dia post mesti berkaitan dengan aku. Tapi blog En. ben Ashaari ni pun tak kurang bestnye sebab tiap2 hari mesti ada2 je entri yang menarik perhatian n dia juga tak lokek kasi tips2 berblogging kat blogger2 especially untuk blogger2 yang baru nak menapak macam aku ni. kihkihkih...:dancepanda:


So salam perkenalan untuk En. Ben Ashaari n blogger2 yang lain!:shadesnail:

Thank you for read, like and comment. I Love You Sweetie! :)

0 rama-rama hinggap:

copyright@ctharyani.blogspot.com