Right man, wrong time. Wrong man, right time. Good man, wrong words. Bad man (jerk), right words. New man, same old lies. Old man (ex), new lies.

Thursday, October 14, 2010

Selamat Pengantin Baru!

Salam Ukhuwah...

Wah!! Ni yg excited sgt nk citer ni. Cousin aku Reza dh kawin dh. Dgn pasangannya Dr. Nona. Abg aku bila lg agaknya ye?? Umur dh tua bangka tp calonnye tak ade lg.. (kutuk abg sendiri) hurmmm... Dia tu memilih sgt, bknnye ape! Tp ape2 pn congrats 2 my dear cousin. Selamat pengantin baru n semoga kekal hingga ke anak cucu.. InsyaAllah.. AMIN~~

9/10/2010

Berlangsungnye akad nikah dia. Lps asar kira2 pukul 5 lbh la dia sah jd suami org. hehehe.. So ceewittt!! Even kali ke-3 baru blh sebut dgn lancar. Ye la 1st time, dia yg nervous. 2nd time plk ayah kpd pengantin perempuan tu plk tersasul2. Nk wt mcm mne kn sama2 nervous. Duit hantaran plk sebanyak RM 12,000. kira ok la tu kn. Barang2 hantaran dari pihak laki 7 berbalas 11 dari pihak perempuan. Kebanyakkannya makanan la. Fuhhh.. Kenyang aku mkn kek kawin diaorang. hahaha..

Di sebabkan kawin dgn org luar kebanyakkan family sebelah cousin aku ni tak dpt nk hadir sama. So aku, kakak aku, abg aku, cousin2, n adk beradik cousin aku yg kawin tu je yg jd wakil. Mmg sikit sgt wakil dari pihak laki.



hantaran dari pihak perempuan



hantaran dari pihak laki



wakil dari pihak laki






10/10/10

Lawa tak tarikh ni? Mesti la! Jelalous aku dgn tarikh ni. Cantik kot.. Tu la pandai cousin aku pilih tarikh nk kawin ni. Tarikh ni jugak la hari persandingan dia. Wt kt dewan kot. Agak ramai jugak la jemputan yg di undang. Tema kawin dia ni warna oren. Meriah giler majlis dia. Mne tak meriahnya asyik bergambar je sepanjang sanding tu. Tp aku tak dpt nk snap la gambar diaorg kawin sbb ramai sgt org. Tak sempat nk ambik. Juz beberapa pic je sempat snap. InsyaAllah lps2 ni cousin aku akan bg soft copy gambar dia kawin tu sorg 1. hehehe..




majlis sanding



acara memotong kek







me wif my beloved sis



me wif my cute cousin

Thank you for read, like and comment. I Love You Sweetie! :)

0 rama-rama hinggap:

copyright@ctharyani.blogspot.com