Right man, wrong time. Wrong man, right time. Good man, wrong words. Bad man (jerk), right words. New man, same old lies. Old man (ex), new lies.

Thursday, October 14, 2010

Ape Nak Jadi Ntah...

Salam Ukhuwah...

Mcm mne nk ckp ntah. Tiba2 teringat kat dia. Kebelakangan ni asyik gaduh je dgn dia gara2 kesilapan, kesalahan, dosa n everything yg tak elok la yg dia pernah wt kat aku b4 ni. Semua tu di flash back blk. Semuanya gara2 sakit hati n ketidakpuasan hati. Ada sebab semua tu. Ape nk jd ntah!

At least lebih baik aku sakit hati skrg drpd aku sakit hati kemudian hari. Aku kalau blh dh tak nk dgr dh ape2 benda or lalui perkara2 yg blh menyakitkn hati aku ni. Cukup2 la dgn ape yg dh jadi. 2 b honest, dia dgn gurl 2 banyak carik luka dlm hati aku. Tp even mcm tu pn aku still blh maafkn semua tu. Dan aku tak pernah pn BERDENDAM dgn gurl 2. Buktinye aku blh je ckp elok2 dgn bdk tu even kdg2 stp citer bdk tu psl dia sangat2 wt aku terluka. N even sometimes aku nangis sbb tu. Cuma 1 je yg aku tak blh nk maafkan, stp patah2 makian yg dia hadiahkn wt aku tu. Selagi aku tak blh lupakan stp patah perkataan tu, selagi tu la pintu kemaafan dr aku wt dia ssh utk dibuka.





Tp kdg2 aku kecian jugak kt dia tu. Tak putus2 col or text aku even layanan aku kt dia skrg ni blh dikatakan agak teruk. Dia ckp dia takkn ulangi lg semua kesalahan tu. Skrg dia ikhlas. Blh caye ker?? I dunno.. Ape yg wt aku terharu bila aku dgr dia ckp "sy tau sy yg mulakan semua tu tp sy jugak yg dh akhirkn semua tu".. Tak tau kenapa aku rasa puas bila dgr ayat dia tu.

Then td cousin dia chat dgn aku kt fb. Cousin dia tanye dh lama ker dgn ****. Aku juz gelak je kt dia sbb tak tau nk ckp ape. Speechless. Last2 aku ckp kt cousin dia yg aku dgn **** juz kwn je. Skrg ni aku nk biar je dulu semua ni. Hold dulu benda2 ni sbb tak nk wt semak otak ni. Assignment pn tgh berlambak2 nk kne submit. Maybe time cuti sem nanti kot aku akn fikir ape yg terbaik insyaAllah. Hope Tuhan permudahkan semuanya la.. AMIN~~

Thank you for read, like and comment. I Love You Sweetie! :)

0 rama-rama hinggap:

copyright@ctharyani.blogspot.com