Right man, wrong time. Wrong man, right time. Good man, wrong words. Bad man (jerk), right words. New man, same old lies. Old man (ex), new lies.

Sunday, October 24, 2010

MAKA

Dear Blogie...



senarai list nama no. 12



Waaa!! Last minute aku dpt tau nama aku pn tersenarai sekali dlm MAKA. Perghhh!! Rushing giler kot.. Mne taknya. Esk mlm tu MAKA hari ni br tau nama pn tersenarai sbg calon. Ingatkan tak dapat. Al-maklum la mcm2 benda jadi kn b4 ni. Ye la mne nk cari baju yg sesuai lg, kasut lg, tudung lg. Pendek kata pakaian formal la. Dh la bkn calang2 majlis nk pergi. Bkn nk kata aku je. Org lain pn sama. Last2 pakai je la ape yg ada. Ala kadar....... Tp meriah kot! Nasib baik..




ni group 1 meja dgn aku no. 11




aku dgn Dayah bdk bilik sempoi je..




nasib baik ain bdk skls dgn aku duk semeja ada gak teman




klik-klik!!



MAKA is stand 4 MAJLIS ANUGERAH KECEMERLANGAN AKADEMIK by MARA. MAKA is MARA. N MARA is MAKA. hehehe... Thn ni blh dikatakan agak ramai la yg dapat award tu. Dapat sijil sekali dgn sedikit duit ganjaran. Bukan nk berbangga tp thn ni kebanyakkan award tu semua bdk2 HND yg pelopori. CONGRATS HND!!




dgn bdk2 skls after MAKA




baju biru sebelah kanan n baju brown sebelah kiri 2 bdk 4 flat yg dpt bez student bg batch kteorg. Congrats utk Zue n Jazz!




Dila kwn aku pn dpt anugerah Berlian




jln2 ke meja Dayah.. hehehe..




Fifa bdk kls aku yg ni dpt anugerah Perak




aku dgn kak Ina yg gler2




opsssiii!!




Dila, kak Ina, Fifa n Nini


Majlis start pukul 8.00 - 11.30 mlm. Aku ingat mlm tu lps naik atas stage terus nk blah sbb esk tu kne hantar assignment takut tak sempat nk siap. Tp last2 kne tahan utk sesi fotografi. Adoyai! (poyos jerk!) Tp sempat la gak aku snap gambar utk mlm tu dgn member2 yg ada mlm tu. hihihi.. Serius mmg happening giler! Bez sgt2!! Apa2 pn tahniah utk semua penerima MAKA of KPMB student. CONGRATULATIONS!!




dh dpt award bangga2 la sikit tunjuk2 dpn kamera, bkn selalu pn time ni je.. hahaha..




ni aku hadiahkn utk mak dgn ayah aku kt Kelate tu




anugerah emas, invitation cards n sedikit wang ganjaran




last2 aku bersongket je mlm tu.. (^_^)

Thank you for read, like and comment. I Love You Sweetie! :)

2 rama-rama hinggap:

Anonymous said...

congrates my dear!!

Cik Eniey said...

thanx... (^_^)

copyright@ctharyani.blogspot.com