Right man, wrong time. Wrong man, right time. Good man, wrong words. Bad man (jerk), right words. New man, same old lies. Old man (ex), new lies.

Sunday, October 24, 2010

Kehidupan

Skrg br aku tau ape itu erti sebuah kehidupan yg sebenar. Kehidupan ni tak semudah yg kte sangkakan. Ada yg ku sangka panas sampai ke ptg rupa2nya hujan di tgh hari. Ada jugak yg kata sediakan payung sebelum hujan. Ada jugak yg ckp "What goes around comes around". Bg aku plk, jgn selalu mendongak ke langit sedangkan kaki kte menjejak ke tanah. I believe in karma n what u give u get back. Itulah kehidupan bg aku.

Namun, perjalanan hidup aku masih lg panjang selagi aku bergelar manusia. Bg aku skrg ni, pelajaran adalah segala2nya if aku nk bahagiakn mak dgn ayah aku. Cinta bukan segala2nya dlm hidup ni. Jgn sbb cinta hidup kte merana, terseksa, sakit sbb semua org berhak utk hidup bahagia kerna itu dh janjinya. Cinta yg bahagia adalah cinta dan berkasih kpdNYA.

Aku dh lalui mcm2 pengalaman dlm kehidupan aku skrg ni. Tp aku tau semua yg aku lalui tu br je sikit kalau nk di bandingkan dgn umur aku skrg. Banyak lg benda yg akan aku lalui dan tempuhi lps ni. N utk segala2nya aku MINTA MAAF jika aku pernah mencarik luka dlm hati siapa2 pn. Aku jugak dh maafkn segala apa yg pernah org mengata, or sakitkan hati selama, aku MAAFKAN sbb aku tak nk berdendam. Dan aku ikhlaskn segala2nya. Sbb seandainya aku pergi dahulu lps ni, aku nk pergi dgn hati yg tenang tanpa sebarang dendam.

p/s : This is the new beginning 4 my new journey of my new life.. I need 2 b strong from now on. May Allah bless me. AMEEEN...

Thank you for read, like and comment. I Love You Sweetie! :)

0 rama-rama hinggap:

copyright@ctharyani.blogspot.com