Right man, wrong time. Wrong man, right time. Good man, wrong words. Bad man (jerk), right words. New man, same old lies. Old man (ex), new lies.

Tuesday, October 19, 2010

Ketika Aku Menangis

Dear Blogie,





Ketika aku nangis, bukan bermaksud aku sedang keluarkan senjata aku yg paling rapuh. Melainkan, aku sedang keluarkan senjata aku yg terakhir. Aku try wt orang2 di sekeliling aku mengerti betapa aku perlukan perhatian, perlukan rasa di ambil berat.

Ketika aku nangis, bukan sbb aku ingin dilihat sbg seorang yg lemah. Tapi, aku mmg dh tak kuat lg utk terus berpura2. Mungkin ramai yg tak tau mcm mne aku tetap bertahan dan kuat selama ni. Aku bertahan dlm kekecewaan yg aku pendam sendiri. Sbb aku jugak tak mau dianggap lemah dan aku tak perlukan rasa simpati orang2 di sekeliling aku. Aku yakin, yg aku blh sembunyikan perasaan aku sendiri. Tapi ada sesetengah orang yg sanggup membuat kekuatan dan keyakinan aku tu musnah. Hinggakan membuat hati aku hancur berkeping2 dan membuat aku dilihat sbg seorang yg sgt2 lemah.

Ketika aku nangis, bukan bererti aku tak berusaha utk menahannya. Tp sbb pertahanan aku dan rasa kecewa aku tu dh tak dpt dibendung lagi. Aku dh tak blh berpura2 dan bohongi diri aku yg aku rasa kecewa dan sgt2 terluka. Tp pernah ker orang2 di sekeliling aku sedar yg selama ni aku selalu berpura2 semuanya baik2 je. Tp, hati aku dh tak blh ditipu utk kesekian kalinya lg, yg aku mmg benar2 terluka dgn semua ni.


p/s : Wanita takkan pernah lari dari tangisan dan air mata... :'((

Thank you for read, like and comment. I Love You Sweetie! :)

0 rama-rama hinggap:

copyright@ctharyani.blogspot.com