Right man, wrong time. Wrong man, right time. Good man, wrong words. Bad man (jerk), right words. New man, same old lies. Old man (ex), new lies.

Friday, October 08, 2010

Betul Ker Tindakan Aku Ni??

Salam Ukhuwah...

Seminggu tak update blog. Agak bz dgn assignment skrg ni. Bnyk outcome yg kuar. Ntah bila outcome2 tu akn settle. Skrg ni aku tension + sedih. Aku keliru skrg ni. Ketahuilah bahawasanya yg diri aku tak tenang skrg ni! Ape nk wt ni?? Sedihnye.. Sakitnya hati..

Aku mmg tak nk pn fikir lg psl bnda2 tu semua. Tp tak fikir kn asyik duk fikir je. Mmg tak nk fikir pn tp tiba2 blh terfikir. Bila terfikir plk blh wt teringat. Dan ingatan tu plk dtg dgn sdirinya. Adoyai.. Sakit hati kot. Kat luar blh la aku pretend mcm tak ade ape2 jd. Tp sejak dua menjak ni semakin mnjadi2 plk. Org tak tau kt dlm hati aku ni mcm mne.

Td aku dh tak tahan sgt sbb fikirkn bnda2 tu semua then aku text dia. Aku ckp kt dia tiba2 rasa mcm nk let go everything je. Then dia tak bg. Dia col pn aku tak jwb. Aku suruh member aku yg tlg jwbkn ckp aku tak ada. Dia bengang kot. Then dia text aku lps tu. Dia ckp dia tau aku ada time tu. Lps tu dia wt muka sedih. Tau plk nk memujuk, nk mengayat org ni. Tp kim salam la.. Aku tak makan saman dgn semua tu ok??







Skrg nk wt pe?? Btl ker tindakan aku tu?? Tp 4 sure aku tau yg dia tak kn diam cm tu je. Dia tak kn lepaskn cm tu je. Aku mmg tak nk fikir tp kenangan2 tu semua wt aku sakit la. Aku tak blh terima semua tu. Even berjuta kemaafan or luahan perasaan yg dia nyatakan kt aku pn aku tak blh nk terima.

Ego sgt ker aku ni?? Ntah la.. But "DON'T JUDGE A BOOK BY IT'S COVER" ok?? Lps ni tak tau la ape lg dia akn wt bila aku berdiam diri cm ni. Dia pnh ckp kalau aku senyap je dr dia sampai ke BERANANG dia akn cari aku.. Btl ker?? Agak2 blh caya tak?? Dunno la.. Hurmmm.......





Thank you for read, like and comment. I Love You Sweetie! :)

0 rama-rama hinggap:

copyright@ctharyani.blogspot.com