Right man, wrong time. Wrong man, right time. Good man, wrong words. Bad man (jerk), right words. New man, same old lies. Old man (ex), new lies.

Friday, October 01, 2010

Take A Break

Salam Ukhuwah...

Saja je nk menyemak kat blog sendiri.. hehehe.. Dah tak tau nk ckp ape lg sekarang ni. Tak banyak benda berlaku 2-3 hari ni sebab aku pn tgh sibuk siapkan assignment yg tak pernah2 nk siap tu. Juz kemarin ada la seseorg ni dgn suka suki nye ajak bercinta. Mcm nk beli n pilih ikan kat pasar je cara pelawaan dia tu. Nk tergelak pn ada aku. Aku ape lg.. Layan je la org mcm tu. Saja suka suki sebab aku pn tau dia bukan serius pn. Konon lepas ni nk official kn la.. Aku pn tak tau ape makna official yg dia maksudkn pn. Apa2 pn aku tak cayakan dia. hahaha..

Kemarin jugak aku dpt tau dari adik aku yg seseorang ni (bukan org sama) ckp kat adik aku yg dia ada hati kat aku. waaa....... Ape aku nk wt ni? Serius b4 ni mne pernah dia ckp ape2 kat aku. Kata adik aku tu kononnye dia segan la nk terus terang dgn aku. hahaha.. Bikin lawak je. Ape2 pn hati aku tetap setia pd yg satu. Wah....... Setia la sgt kn even org tu bagai nk rak kecewakan aku.

Tp ape2 pn biar la Tuhan je yg tentukan semuanya. Aku baru je nk settle balik everything kembali pd asal n mcm dulu. Kita tunggu n lihat je la apa akn jadi nanti ye. Apa2 pn syg aku kt dia tak pernah berubah even hati dia dah n pernah berubah. Cuma sekarang ni semuanya perlukan masa n i'm not ready yet! hehehe.. Apa2 je la eniey. Ok la sambung wt assignment plk. daaa.......

Thank you for read, like and comment. I Love You Sweetie! :)

2 rama-rama hinggap:

Unknown said...

bercintalah dengan ALLAH. maybe lelaki tue nk usik awak je.. patut la xnk bagi nama blog td.. rupanya ada something here

Cik Eniey said...

yes.. mmg cinta sy hanya utk Allah je.. selama sy hidup ni hanya seorg lelaki je yg berjaya sentuh n usik hati sy ni. mne ada something. btw thanx la ye sbb berjaya jejak blog kte ni.. lalala~~ ;)

copyright@ctharyani.blogspot.com