Right man, wrong time. Wrong man, right time. Good man, wrong words. Bad man (jerk), right words. New man, same old lies. Old man (ex), new lies.

Thursday, October 14, 2010

****** 25/9/2010???

Salam Ukhuwah...

Ok skrg aku still lg dlm kejutan. I'm speehless rite now. Masih lg tak percaya n sukar nk percayai semua kebenaran yg diterima baru sekejap td. Ya Allah.. Aku mmg btl2 tak sangka akan jd mcm tu. Apa dh jadi ni?? Kenapa jd mcm tu?? Kenapa skrg br bgtau aku. Sampai hati. Dh nk hampir sebulan tau!

Berita tu mmg btl2 mengejutkan aku. Ya Tuhan, lps satu2 dugaan, dtg lg dugaan lain yg KAU berikan kpdnya. Petanda apakah ini?? Aku sentiasa bersama2nya selama ni. Lalui susah dan senang bersamanya. Nampak dan rasai segala keperitan dan penderitaan yg dia tanggung selama ni. Sampai bilakah dia akn terus di uji sebegitu?? KAU permudahkanlah segala urusannya. Semoga dia tabah menghadapi hari2 mendatang dgn penuh rasa sabar dan redha hati.

Sahabatku, aku akan sentiasa doakan kebahagiaan kamu walau ape pn yg berlaku selepas ni. Ingat la, ketika org lain tdk bersama2 kamu di saat2 kamu kesusahan, aku di sini setia menanggung segala kesusahan kamu itu bersama2. InsyaAllah semuanya akan dipermudahkan olehNYA.

Ingat la, cari jalan penyelesaian yg sebaik2nya. Jgn ikutkn sgt hati tu. Ikut hati mati dan ikut rasa binasa sayangku. Aku akan sentiasa disisimu. N jgn wt keputusan terburu2! Aku syg kau tau x?? Dan aku tak nk tgk kau terkapai2 keseorangan. Aku janji yg rahsia tu akan menjadi rahsia paling besar dlm hidup aku yg kita pernah kongsi. Aku tak kan bgtau siapa2 selagi kamu sendiri yg bukak mulut bgtau kebenaran ini pd semua org. Biar susah bersama2.





Thank you for read, like and comment. I Love You Sweetie! :)

0 rama-rama hinggap:

copyright@ctharyani.blogspot.com