Right man, wrong time. Wrong man, right time. Good man, wrong words. Bad man (jerk), right words. New man, same old lies. Old man (ex), new lies.

Wednesday, August 25, 2010

Assignment Lagi

Salam ukhuwah...

Hari ni broadband dh ok. Lega rasanya. Nasib baik gak x wt hal last minute. Dh la Khamis ni nk kne hantar 1st assignment b4 balik. DAD OH DAD!! Then sehari b4 balik cuti rye nk kne submit assignment MOS phase 1 plk. ADOYAI... Mcm ni la student. Tp aku x nyesal coz ambik HND in software development ni. Rs syok pn ada gak sebenarnye. Sbg cth la, time nk wt coding and design kte punye sistem sendiri, punye la MAUT giler2. Tp bila dh dpt run coding tu WAHHH!!! Bahagianye hidup! Rs mcm MAUT tu hilang cam tu je bila program n sistem dpt debug ngn berjayanya. Serius aku x tipu. hahaha..

Dh 2 minggu kte pose kn? Pose cukup x? Wt2 tanye plk. huhuhu.. InsyaAllah thn ni penuh kot. ◠。◠ 2 minggu b4 balik rye ni mmg minggu yg btl2 sibuk la pendek kata. Assignment dh mengurung kebebasan dak2 HND kt sini. Nasib2. Then lps ni mula la timbul mcm2 masalah sbb nk siapkn assignment tu. Aku pn sama je. Tp aku harap semester ni x mcm semester lps. Mmg aku akui pointer aku utk semester lps teruk sgt2 tp it's ok la. Dh tu je rezeki aku kn.

Time tgh wt assignment pn sempat lg update blog kn. hehehe.. Biasa la bila dh rs tension2 n x leh nk wt tu stop la jap. Cari ketenangan. Sebab sesungguhnya ketenangan itu dtg dlm hati org2 yg SABAR kn??? hehehe.. Hope Tuhan permudahkan segala urusan dan perjalanan hidup aku kat sini berbekalkan doa kedua mak dan ayah aku InsyaAllah. Biar apa org nk kata psl aku lantak la. Yg penting Tuhan tau apa yg tersirat kt hati aku ni. lalala~~

Thank you for read, like and comment. I Love You Sweetie! :)

0 rama-rama hinggap:

copyright@ctharyani.blogspot.com