Right man, wrong time. Wrong man, right time. Good man, wrong words. Bad man (jerk), right words. New man, same old lies. Old man (ex), new lies.

Wednesday, August 25, 2010

Status OH Status

Skrg dh kul 2 lbh. Tiba2 je otak jam nk sambung siapkan assignment. Daripada aku duk melalut sorg2 n termenung ntah ape2 elok gak tulis blog. Aku on9 FB ngn YM. Banyak gak status2 yg agak menarik gak la pg2 buta ni kt FB n YM tu. Aku baca je la status2 diaorg tu. Malas nk komen nanti berjela2 plk. Lgpn not in good mood nk komen2 ni. hehehe…

Ada status ni plk display "yg dulu terlepas, yg datang jgn melepas"... Aku rs aku faham la maksud dia tu. Ada gak status "setia dan kepercayaan yg ku pertaruhkan tp ketidakjujuran dan pengkhianatan yg kau hadiahkan"... Status tu pn aku dpt agak pe yg dia cuba nk sampaikan. Relax la geng. Semua org pernah kecewa. Sabo je la. Tp pe yg aku nk nasihatkn jgn menyalahkan takdir di atas ape yg berlaku sebab I BELIEVE IN KARMA. hehehe...

Kalau nk ckp psl kesetiaan, kejujuran, kepercayaan ni....... hurmmm... Ntah la... Aku pn x tau nk ckp mcm mne. Tp pendek kata jgn percayakan org 100% sebab aku ni pn jenis manusia yg TRUST NOBODY! hahaha... Bukan ape, pengalaman mengajar aku erti kehidupan ni. Nk x nk kte kne la terima. Aku selalu je dgr org kata SABAR ITU SEPARUH DARIPADA IMAN. Tp agak2 la nk sabo pn. Sabo org pn ada batasnye kn??? Jgn wt org sampai hilang sabar dh la. huhuhu... Tp aku lg suka dgr pepatah SABAR ITU KEMANISAN IMAN... Sebab bg aku dgn bersabar la keimanan kte di uji n time tu la br sweet sgt2. ◠。◠

Sekadar peringatan kat sini, ingatlah biar la kte ni jadi seorg manusia yg tau nk hormatkan perasaan org. Jgn fikir psl perasaan sendiri je. Tu dh selfish namanye. Kalau dh hidup tu pentingkan diri sendiri, baik duk dlm hutan je lg bagus. ngehngehngeh....... Mcm2 la status yg aku bc kalau nk citer kt sini. Tp aku suka status ni, "SAYA SAYANG FAMILY SAYA!!!" hakhakhak...


Thank you for read, like and comment. I Love You Sweetie! :)

0 rama-rama hinggap:

copyright@ctharyani.blogspot.com