Right man, wrong time. Wrong man, right time. Good man, wrong words. Bad man (jerk), right words. New man, same old lies. Old man (ex), new lies.

Saturday, September 22, 2012

Alhamdulillah... Alhamdulillah... Alhamdulillah...

بسم الله الرحمن الرحيم

Allah menguji saya dengan sesuatu yang sangat saya sayang. Tapi saya diberi cubaan dengan kehilangan. Allah menguji saya dengan sebuah impian yang saya harapkan. Tapi saya terduduk berlinangan air mata saat impian kecundang. Sesungguhnya Dia Pemberi Segala kerana segalanya kepunyaanNya. Saat di tariknya nikmat yang ada, Dia mengaturkan saya dengan sesuatu yang lebih berharga. Alhamdulillah.

Kalau dulu saya pernah kehilangan sesuatu yang sangat saya sayang, Alhamdulillah Allah gantikannya dengan sesuatu yang lebih baik pada masa sekarang. Cinta yang di campakkan dalam hati saya untuk si dia moga moga berkekalan kerana indahnya cinta ini anugerah dari Yang Maha Esa.

Kalau sebelum ini saya kecewa dan menangis sedih kerana apa yang saya hajati tak kesampaian, Alhamdulillah Allah telah gantikan saya dengan kurniaan rezeki yang sebaliknya kerana Allah tak beri apa yang saya nak, tapi Allah beri apa yang saya perlukan.

Kita hanya merancang, tapi Allah sebaik baik perancangan. Takdir Allah itu tersangat la indah. Ingat la, dengan kasih sayang Allah, tiada yang mustahil. Alhamdulillah... Alhamdulillah... Alhamdulillah...



p/s : counting the days to further my degree. Ya Allah, please guide and bless me in the righteous way. Amen. ;)

Thank you for read, like and comment. I Love You Sweetie! :)

0 rama-rama hinggap:

copyright@ctharyani.blogspot.com