Right man, wrong time. Wrong man, right time. Good man, wrong words. Bad man (jerk), right words. New man, same old lies. Old man (ex), new lies.

Sunday, April 15, 2012

Menternak Lemak ! :P

بسم الله الرحمن الرحيم

Nampak sangat dah lama tak buka blog. Serius rasa jakun giler bila tengok interface baru blogger ni. - . -" Banyak benda sebenarnya jadi sejak kebelakangan ni. Blog pula sepi tanpa khabar berita. But i'm back now ! Heee~

Tengah edit edit picture ni jumpa picture picture lama ku time muda mudi dulu. *ceh... bajet macam sekarang dah tua bangka pula* Hahaha~

Dulu member member kat KPM ramai juga yang tegur, sakit ke, tak sihat ke, ok tak. At first i don't know why they keep asking me like that. Rupa rupanya diaorang cakap,

- You looks cengkung la beb. Kenapa eh?



Cik Eniey dulu~


Then I get it la. Lepas tu diaorang suruh make up and touch up kan sikit muka supaya nampak fresh sentiasa time kelas. I do touch up my face every morning before pergi kelas. Tapi lama lama tu rasa macam buang masa la. Mana nak touch up lagi. Mana nak pergi kelas lagi. So I used to be natural like before and it doesn't matter anymore on what people said bout me because the truth is, SAYA SANGAT SANGAT SIHAT. :)

I don't know why but after masuk KPM, i'm totally changed. Tak suka duduk KPM sebenarnya. Hahaha~ Lepas tu something happen. Tu yang lagi teruk rasa. But now on 2012, dah berazam nak naikkan berat badan and bagi muka tak nampak cengkung dah.

And guess what, saya berjaya menaikkan berat sebanyak 2 kg sekarang ni. Jyeahhh~ Rasa happy sangat sangat. Now, I keep asking people,

+ Aku nampak cengkung macam orang sakit ke?
- Cengkung celah mana? Aku tengok berselera sentiasa je. Dari hasil ternak lemak tu la paha dah kembang semacam. Kau jaga jaga beb.

Dan ku hanya mampu tersengih sampai ke telinga sampai terhantuk dinding rumah. Kihkihkih~






Cik Eniey sekarang~ :D



p/s : sempena blog pun dah interface baru ni, so saya pun nak mula membahasakan diri sendiri sebagai "SAYA" je la lepas ni. no more aku. so that, tak ada la macam kurang ajar kalau yang lebih tua dari saya view blog ni. :)

Thank you for read, like and comment. I Love You Sweetie! :)

0 rama-rama hinggap:

copyright@ctharyani.blogspot.com