Right man, wrong time. Wrong man, right time. Good man, wrong words. Bad man (jerk), right words. New man, same old lies. Old man (ex), new lies.

Wednesday, January 11, 2012

Maaf !

بسم الله الرحمن الرحيم



Saya minta maaf kepada siapa siapa yang ada terasa dengan saya setakat ni. As I said, selagi nama tak di mention oleh saya, saya tak rasa yang you, you and you should touching with me. Maybe saya tegur sipolan sipolan ni, tapi sipolan sipolan tu pula yang nak terasa lebih dan begitu la sebaliknya.

Think positif beb. Jangan sampai benda kecil pun jadi salah faham sampai boleh buat gaduh. So before nak buat apa apa, boleh tak tanya dulu what happen dan jangan nak membabi buta je main judge orang macam tu je?

Ingat, kita bukan hidup seorang seorang. Ramai lagi orang lain yang pelbagai kerenah di sekeliling kita. So jangan nak kecil hati sangat la ! Sensitif biar berpada pada. Jangan tak bertempat. Buang masa je tau. :)

p/s : patut la macam dah tak ok sekarang ni. rupanya touching. kita tegur orang lain, orang lain pula nak terasa terasa. macam macam la. kecewa sangat. T__T

Thank you for read, like and comment. I Love You Sweetie! :)

0 rama-rama hinggap:

copyright@ctharyani.blogspot.com