Right man, wrong time. Wrong man, right time. Good man, wrong words. Bad man (jerk), right words. New man, same old lies. Old man (ex), new lies.

Thursday, November 17, 2011

Tak Pandai Nak Cakap, Hanya Mampu Meluahkan Melalui Jari Jemari je.

بسم الله الرحمن الرحيم

Awak, awak, awak... Dengar la... Saya nak cakap ni...
(sambil buat muka manja dengan penuh kasih sayang) HAHAHA~

Awak kena faham, kenapa saya cemburu tengok awak. Sebab cemburu tu tandanya sayang kan?
(padahal masing masing 2 x 5 je cemburu tu) :P

Awak kena faham, kenapa kadang kadang saya merajuk. Sebab saya nak kan perhatian daripada awak.
(even tak pandai pujuk pun, awak tetap pujuk juga. pandainya !) heee~

Awak kena faham, kenapa saya selalu call dan sms awak. Sebab saya rindukan awak.
(ek eleh... hakikatnya awak yang selalu call dan sms saya bila saya diam even sekejap je pun. tak berhenti henti pula tu. tapi bila kita gaduh, saya akan off terus fon kan kan kan?) :D

Awak kena faham, kenapa kadang kadang saya marahkan awak. Sebab saya nak kan yang terbaik untuk awak.
(saya memang selalu marahkan awak kan kan kan? tapi setiap kali tu juga mesti awak yang mengalah) ^__^

Awak kena faham kenapa saya suka mengadu dengan awak. Sebab awak la segalanya bagi saya. Saya nak awak je yang tahu.
(tapi tak semuanya saya kena bagi tahu awak kan kan kan? kalau yang berkaitan dengan kita je baru saya buka mulut. but my FAMILY is my priority tau !) ♥

Ayat gedik kan kan kan?? Padahal ni ayat dari status kat FB. Nah sumbernya !
Saya sebenarnya suka awak, tapi malu nak luahkan.



p/s : aku tak reti nak luahkan feeling feeling yang macam ni. dop pandai ambo. hahaha~ but this status macam feeling sendiri je. kihkihkih~


Thank you for read, like and comment. I Love You Sweetie! :)

0 rama-rama hinggap:

copyright@ctharyani.blogspot.com