Right man, wrong time. Wrong man, right time. Good man, wrong words. Bad man (jerk), right words. New man, same old lies. Old man (ex), new lies.

Wednesday, November 16, 2011

Semoga Semuanya Baik Baik Sahaja..

بسم الله الرحمن الرحيم



Saya hanya manusia biasa. Mudah menangis dan cepat tersentuh. Tapi tangisan saya bukan bermaksud saya tak kuat. Tangisan saya bukan bermaksud saya putus asa. Kerana saya yakin, setiap apa yang berlaku ada hikmahnya.

Mungkin kesempatan ke-2 yang saya berikan ini membuka peluang buat diri saya untuk terus terluka lagi. Tapi saya redha dan pasrah dengan apa pun yang akan berlaku selepas ni kerana HATI ini DIA yang pegang. Jadi perasaan ini boleh berubah bila bila masa sahaja. Saya hanya mampu berdoa dan berharap semoga semuanya baik baik sahaja. :')

Thank you for read, like and comment. I Love You Sweetie! :)

0 rama-rama hinggap:

copyright@ctharyani.blogspot.com