Right man, wrong time. Wrong man, right time. Good man, wrong words. Bad man (jerk), right words. New man, same old lies. Old man (ex), new lies.

Wednesday, August 17, 2011

Marilah Mengundi ! ^__^

Assalamualaikum wbt.

Saya telah menunaikan tanggungjawab saya sebagai seorang pelajar Kolej Profesional Mara Beranang Selangor, mengundi untuk Majlis Perlantikkan Pelajar bagi sesi Julai - Disember 2011 pada 16 Ogos 2011 tepat pukul 11.47 pagi bertempat di Dewan Besar KPMB. Undian saya adalah rahsia (haaa ambil kau !) hohoho...





Excited you mengundi tu ! hahaha... Satu kelas pergi sekali. For sure, ramai betul mentee-mentee aku yang jadi calonnya. Just wait and see je la siapa yang akan berjaya nanti. Hope semua MPP untuk sesi ni boleh di harap and bertanggungjawab la. Kalau tak silap aku, ni kali ke-3 aku vote untuk MPP sepanjang aku belajar kat KPMB ni.


ok sila abaikan makhluk (kat belakang) yang tidak diketahui tentang kewujudannya di muka bumi ini. kihkihkih...

p/s : suka dengan kata-kata mantan MPP (budak course accountancy) yang check nama kita orang tu, "bagus la HND student ni. pergi mana-mana mesti bersama-sama. you all ni memang terbaik la. always united..." wow ! :D

Thank you for read, like and comment. I Love You Sweetie! :)

0 rama-rama hinggap:

copyright@ctharyani.blogspot.com