Right man, wrong time. Wrong man, right time. Good man, wrong words. Bad man (jerk), right words. New man, same old lies. Old man (ex), new lies.

Thursday, August 18, 2011

Jiwa Kacau !

Assalamualaikum wbt.

Jiwa tengah kacau. Mood kurang baik. Manusia-manusia yang menuduh tanpa usul periksa. People who judging without knowing the truth. Sangat sedih dengan orang-orang macam ni. Sedih dengan sesetengah orang yang tetap mempersoalkan isu tu. Masih ada cakap-cakap belakang tentang peristiwa tersebut. Come on babe ! PAST IS PAST. Tolong jaga perasaan saya !

Aku bukan perampas. Aku bukan perempuan physo. Aku bukan perosak relation orang. Aku bukan orang KETIGA. Aku bukan perempuan entah apa-apa yang kamu-kamu semua persoalkan. Sedih. Sangat sedih. Itu je yang mampu diungkapkan.



People don't know what is the truth really are. Only me, between F*** and L***** and between F*** and S******. Only us know what really happen actually. Whose fault it was and how it is end before start. Benda dah lama sangat berlalu. Buat apa nak ditoreh balik luka yang dah jadi parut? When I thought it was the past, then, let them go. Kamu siapa yang masih nak judge dan persoalkan tentang isu tu?? Judge me like i'm the one who really guilty in this case. Come on la. Tak perlu nak di ungkit-ungkit lagi benda yang dah berlalu.

YOU ARE NOTHING !

Thank you for read, like and comment. I Love You Sweetie! :)

0 rama-rama hinggap:

copyright@ctharyani.blogspot.com