Right man, wrong time. Wrong man, right time. Good man, wrong words. Bad man (jerk), right words. New man, same old lies. Old man (ex), new lies.

Tuesday, June 28, 2011

Kekeliruan + Kecelaruan

Assalamualaikum wbt.

Agak lama tak update blog kan? Tu la mood cuti-cuti rasa malas nak update. Story ada banyak je tapi cukup la tak dihebohkan sangat. Nanti dikata buka pekung dada sendiri or menjaja cerita sendiri even ni blog hak milik sendiri.. (tau memang tak ada pun yang nak ambil tahu pasal Ceritera Cik Eniey ni) ^__^v

Almost 10 month already. Saya dalam kekeliruan dan kecelaruan sekarang ni. Sahabatku berkata,

"...Kalau dia dah betul-betul ikhlas dengan kita, apa salahnya kita menerimanya juga dengan hati yang ikhlas kalau memang dia dah betul-betul insaf dengan apa yang dah dilakukan sebelum ni. Takut nanti bila dia dah tak ada dalam hidup kita, penyesalan kita pada waktu tu dah tak ada gunanya lagi sebab kita sendiri yang membenarkan dia hilang terus dari hidup kita SEKALI LAGI. Usah dibangkitkan perkara yang dah lepas. Yang berlalu biarkan berlalu. Benarkan hati untuk merasai erti KEBAHAGIAAN. Jangan biarkan EGO terus-terusan menjadi darah daging dalam diri. Setiap yang berlaku ada hikmahnya. Mungkin Allah menduga kalian dengan takdir yang sebegini. Terimanya atas dasar siapa dia pada masa sekarang, bukan siapa dia pada masa lalunya. Belajar untuk memaafkan sekaligus melupakan..."



Ok, i'm speechless ! Egokah aku bila menidakkan perasaan ITU?? =.="

Thank you for read, like and comment. I Love You Sweetie! :)

2 rama-rama hinggap:

Anonymous said...

depang 7e. haha

Cik Eniey said...

@yuki_saki
gambar sekadar hiasan ok?? :P

copyright@ctharyani.blogspot.com