Right man, wrong time. Wrong man, right time. Good man, wrong words. Bad man (jerk), right words. New man, same old lies. Old man (ex), new lies.

Wednesday, March 16, 2011

Oh My GOD... I'm In Love!! hahaha~~

Assalamualaikum wbt.

OH MY GOD!! I'm in LOVE!! hahaha~~ Apakah ia??

V
V
V
V
V
V
V
V
V
V
V
V
V
V
V
V
V
V
V
V
V
V
V
V
V
V
V
V
V
V
V
V
V
V
V
V
V
V
V
V

Tadaaa!! TAPERED PANTS!

cun tak?? cun kot!



Actually before ni kan, aku pernah nampak tapered pants ni kat butik-butik yang aku pernah masuk la. Tapi sekali tengok macam hape ntah. So tak layan la. Then bila jalan sana sini, klik sana sini terjumpa la gambar-gambar ni. Wooo... Boleh tahan kot! And buat yang kedua kalinya aku JATUH HATI kat tapered pants ni.

Kalau parents aku tengok aku pakai seluar macam ni mesti dia orang tak bising-bising dah. Ye la longgar kat bontot tu. Kalau tak, mahunya parents aku cakap sendat macam buah cempedak yang tengah masuk ranum tu. (aku rasa seluar yang aku pakai selama ni tak ada la sendat sangat. lagi pun saiz aku kan kecil so tak ada la nampak sangat) hahaha~~

Ayah aku ni tak boleh kalau nampak anak dia pakai sendat-sendat macam tu. Kena kejar dengan parang keliling rumah kang baru tahu. Katanya tak elok orang pandang la... Tak manis anak dara pakai macam tu la... hehehe~~ So visi baru after this nak kumpul tapered pants pula. Smart beb! Then asyik nak tayang je depan ayah aku tu nanti. hahaha~~


haaa... tengok la kak Fatin Liyana pakai tapered pants ni. cun + comel + smart kn?? macam tuannya! hehehe~~ suka tengok dia berfesyen tau!

Thank you for read, like and comment. I Love You Sweetie! :)

2 rama-rama hinggap:

penyisir rambut said...

omjay....!!
sy pon suka jgk....

Cik Eniey said...

@penyisir rambut
suka gak ek?? sama la kte.. hehehe~~ cun kn tapered pants ni! :D

copyright@ctharyani.blogspot.com