Right man, wrong time. Wrong man, right time. Good man, wrong words. Bad man (jerk), right words. New man, same old lies. Old man (ex), new lies.

Thursday, December 02, 2010

WAH... Amazing Betul Keretaku! hohoho... (^_^)

Dear Blogie...

Bila bosan tak ade kerja, ni la kerja aku. Merapu kat blog sendiri. Ye la blog aku kn suka hati aku la nk ckp ape pn! hehehe... Tiba2 je aku terfikir psl 1 benda ni. Bila kita dh masuk bidang kerjaya ni kn, ape 1st thing yg kita akan wt dgn gaji pertama kita tu??:ha?:Haaa... Cpt fikir! hohoho...pucca_love_05

Kalau aku la kn, 1st thing yg aku nk wt lepas dapat gaji pertama, aku nk beli kereta! kihkihkih~~:minimo_02: Bg aku kereta tu satu perkara penting dan benda wajib yg perlu ada dlm hidup ni. Biasa la kn org kata sbg kemudahan utk kita pergi mne2 kn kn kn kn kn kn kn??:puteh_19: Tp of course la dgn gaji pertama tu jugak kita dahulukn utk bg kat parents kn?? Ye la sbb tu tanggungjawab n kewajipan kita sbg anak bila dh berkerja nanti. Mmg la parents pn tak mintak duit kita tu kn. Tp sbg anak fikir2knlah. Tak kn nk jadi anak yg tak mengenang budi plk. Ssh payah parents kita besarkn kita selama ni, tak banyak balas sikit pn jadi la kn. Haaa... Tgk tu! Kn aku dh membebel2 ni. Haishhh tak blh aku!:5:

So berbalik kpd pe yg aku ckp awl2 td, hurmmm... Ni antara kereta favourite, yg aku minat n suka giler. :minimo_28:


NISSAN SKYLINE GTR R35

















Kereta ni aku suka giler. Tp kalau nk kereta ni kne tunggu kawin dgn anak jutawan dulu la. Sbb kereta hot so harga pn hot la! Biasa la aku mmg suka berangan tinggi2. hohoho... :pandaGeli_27: Tp kalau tak dapat kereta ni, aku ingat nk ambik kereta yg kat bawah ni je la nanti.


MINI COOPER S

















See... See... See... Comel tak kereta ni?? Mesti la comel kn sbb choice aku ni. Pilihan aku semuanya bagus2 kn, aku tau tu... (perasaan je lbh!) hahaha... Tp for sure, serius kereta ni pn mmg aku suka giler. Tp memandangkan harganya yg aku tak suka, maybe kne cari anak dato' la yg blh support kereta ni utk aku nanti. (hebat btl angan2 aku) Jgn jealous... kihkihkih~~:puteh_1: But if kereta ni pn hanyalah mimpi aku di siang hari, last2 nanti kereta kat bawah ni je la yg akan aku pakai nanti...


SUZUKI SWIFT 1.2 SZ3 5DR

















Ok tak kereta ni?? Boleh tahan la kn. Aku mmg suka kereta yg kecik2 ni. Comel! Tp ape yg penting kat sini, kereta aku nanti harus yg warna PUTIH! warna WAJIB tu! My favorite color. hehehe...pika21Putih ok what! Lgpn warna putih ni akan menampakkan kereta tu lg sporty tau... Ni pada pendapat aku la. Kalau org lain I don't know la kn. So ape2 pn, belajar dulu elok2, then kerja pn yg elok2 so that someday mimpi2 n angan2 aku ni jadi kenyataan insyaAllah.. Siapa tau kn! Doa2knlah aku berjaya ek! AMIN~~ Hope readers blog aku ni enjoy n tahan mata la baca hasil coretan aku time ni. hihihi... :minimo_16:

Thank you for read, like and comment. I Love You Sweetie! :)

0 rama-rama hinggap:

copyright@ctharyani.blogspot.com