Right man, wrong time. Wrong man, right time. Good man, wrong words. Bad man (jerk), right words. New man, same old lies. Old man (ex), new lies.

Thursday, December 16, 2010

Terkena Lagi...

Assalamualaikum wbt.


Dh lama tak update blog kn? No comment about that. Banyak benda nk citer sbnrnye. Sedih sgt2 skrg ni. Rasa mcm nk menangis je.:minimo_29:Tp sabar je la kn. Hurmmm... Tak sangka selama ni mati2 aku kne tipu. Disebabkn penipuan tu la segala2nya hancur. Ikatan persahabatan tu musnah. Semuanya kerana seorang lelaki. Jahatnye dia... Sampainye hati awk wt sy mcm ni... How could U do this to me... Katanye syg... Tp.......:puteh_11:

Hari tu tiba2 aku teringatkan S****** N*****. Ape khabar dia agaknye skrg ni kn?:puteh_10:Aku tanye F*** psl S****. Dia ckp tak tau. Dan dia warning aku awl2 yg dia tak nk aku sebut n ckp psl S**** lg depan dia. Tak psl2 kne marah.:tsk:Tp aku ni degil. Selagi tiap2 persoalan yg ada dlm fikiran aku ni tak terjawab, selagi tu la aku akan usaha utk cari jawapan kpd persoalan tu.pika16

Dan mlm tu, wt yg keempat kalinya aku menangis sbb dia.:girl_1:Aku dgn dia gaduh teruk kot hari tu. At last, aku dgr jugak pengakuan dari dia psl S**** tu. Jawapan yg aku tunggu2. What happen between them b4 ni. Aku mmg dh agak semua tu. Tp ntah la... Tak tau nk percaya ke tak. Hati aku terluka sgt2. I'm speechless. Rupa2nya selama ni aku di hasut, fikiran aku di racuni oleh kata2 penipuan dia psl S**** tu. OH GOD....... Mcm biasa rasa ni mmg sakit sgt2 kn??:pandaGeli_21:LA TAHZAN ENIEY...:tareflower:

Thank you for read, like and comment. I Love You Sweetie! :)

0 rama-rama hinggap:

copyright@ctharyani.blogspot.com