Right man, wrong time. Wrong man, right time. Good man, wrong words. Bad man (jerk), right words. New man, same old lies. Old man (ex), new lies.

Saturday, November 06, 2010

Derita Semalam

Dear Blogie...

Pada hari ini,
Buat sekian kalinya,
Hatiku terusik kembali,
Terimbau kenangan lalu,
Yang masih segar dalam ingatanku,
Biarpun seringkali meruntun hatiku...
:puteh_21:


Hujan renyai yang membasahi bumi,
Seakan mengerti derita perasaanku ini,
Sarat yang kutanggung,
Sendu yang kuhitung,
Bercampur-baur menjadi lukisan,
Yang sukar difahami...
:girl_10:


Hatiku menangis lagi,
Meraung!
Batinku terseksa...
:minimo_29:

Oh! Tuhan,
Apa sebenarnya takdirmu untukku?
Apa sebenarnya hikmah semua ini?
Aku sudah tidak sanggup lagi meredah,
Aku sudah tidak berdaya!
Aku letih!!!!!
:puteh_18:


Mengapa dirinya masih kurindui?
Mengapa hatiku berat untuk melupakannya?
Mengapa?????
Mengapa mesti dia yang kucinta?
:mCry:

Apa,
Tidak cukupkah penderitaan yang diberikan kepadaku dulu?
Jangan ditanya soal kecewa,
Kerana hatiku sudah lama menderita,
Parutnya masih berbekas,
Jadi, mengapa?
Mengapa dia harusku kenang lagi??
:puteh_10:


Oh! Hati...
Aku merayu...
Aku mohon kau lupakanlah dia,
Dia pernah pergi dari hidupmu,
Teruskanlah kehidupan dengan sebaiknya,
Walau hatimu berderai...
:puteh_29:


p/s : Tiba2 je rasa nk post entri cm ni. hahaha..:puteh_1: Bkn jiwang pn. Otak tgh jam sbb assignment skrg ni!:mPening: Nk2 plk time2 cm ni tgh dgr segment suria cinta kt suria fm.. Perghhh... Jiwang giler segment tu. 1st time aku dgr ada gak segment cm tu kt suria fm. B4 ni tak pernah tau pn. Ada yg terkena kt batang hidung sendiri. Aissshhh!!:minimo_22:

Thank you for read, like and comment. I Love You Sweetie! :)

0 rama-rama hinggap:

copyright@ctharyani.blogspot.com