Right man, wrong time. Wrong man, right time. Good man, wrong words. Bad man (jerk), right words. New man, same old lies. Old man (ex), new lies.

Monday, October 18, 2010

Bila Butiran Kristal Jatuh Dari Kelopak Mata...

Dear Blogie...

Hari ni tiba2 aku rs down sgt2. Tak tau kenapa. Maybe sebab banyak fikir. Aku tak ckp pn maybe sesetengah org dh blh agak ape yg aku fikirkan tu. Smlm pn aku mimpi yg bkn2. Sampai kdg2 aku fikir blh ker aku tidur dgn lena mlm ni?? Dan mcm tu la utk mlm2 yg seterusnya. Aku dh penat sgt dgn semua ni. So aku decide. Decide utk let go everything. Can I?? :'((

Titik. Nokhtah. Fullstop. Done! Walaupun sedih... Aku tulis entri ni pn dgn deraian air mata. Aku cuma nk org2 yg berkenaan tu tau, aku tak sebelahkan siapa2 pn dlm hal ni sbb dua2 aku tak caya. Aku pernah ckp
I TRUST NOBODY!

Mungkin ada hikmat di sebalik semua ni. Aku redha even aku terluka sgt2 dgn sesetengah org tu. Aku pernah ckp aku tak kisah org sakitkan hati aku. Tp jgn pernah wt aku terluka. Di sini AKU MINTA MAAF if aku ada wt slh silap kt siapa2 selama ni. Dan AKU MAAFKAN setiap penderitaan, kesakitan or kelukaan yg sesetengah org tu pernah hadiahkan wt aku dlm hidup aku ni.


Andai saja aku tak pernah mengenali kalian, alangkah bagusnya hidup ini...
Andai saja bahagia itu milik aku, syukran jazila Ya Tuhanku...
Andai saja aku kesakitan, la tahzan ya ukhti eniey...
Andai saja hatiku tak pernah diusik, alangkah tenangnya hari2ku...
Andai saja esok aku harus pergi, izinkanlah aku melangkah pergi...
Andai saja esk kte ditakdirkan bertemu, MAAFKAN AKU utk segala2nya...
Andai saja esk kte tak dpt bersua lg, redhakanlah pemergian ini... :'((


Maybe ini penyelesaian yg terbaik bg semua pihak so that masing2 tak berdendam antara 1 sama lain. ****** penah ckp, seksa dia hbs2, bg pengajaran kt dia cukup2 d atas perbuatan dia tu supaya dia belajar dr semua tu. Dan mmg tu la yg aku wt selama ni sejak sekembalinya dia dlm hidup aku. If tak caya, tanye dia, bahagia ker hidup dia skrg ni mcm hidup awk dgn dia dulu?? 1 je yg sy nk awk tau, hidup sy takkan bahagia. Nk tau sebab apa?? If dulu awk ckp awk terseksa dgn kenangan sy n dia. Skrg sy nk awk tau yg hidup sy terseksa dgn kenangan kalian even kenangan tu cuma mengambil masa 4 bln je. :'((



p/s: AKU TAK PERNAH BERDENDAM pn. Dan aku jugak tau ni bukan salah ******. Tuhan dh tentukan takdir aku mcm ni. Aku redha dan aku ikhlas menerimanya walau sesukar mne sekalipn. Dan hidup ni perlu diteruskan. Tiap2 titik butiran kristal yg jatuh dari kelopak mata aku ni, aku tau Tuhan akan hitungnya tiap2 titik ini satu persatu dan akan membalasnya 2 kali ganda dari ni. Sesungguhnya butiran kristal ni jatuh disebabkan oleh penganiayaan org terhadap aku.... Allahhu Akhbar............. :'((

Thank you for read, like and comment. I Love You Sweetie! :)

2 rama-rama hinggap:

Anonymous said...

be strong my dear..~

Cik Eniey said...

I am a strong woman.. (^_^)

copyright@ctharyani.blogspot.com