Right man, wrong time. Wrong man, right time. Good man, wrong words. Bad man (jerk), right words. New man, same old lies. Old man (ex), new lies.

Sunday, September 26, 2010

What Should I Do Now??

Salam Ukhuwah...

Agak lama tak update blog. Biasa la kn banyak sgt assignment yg perlu disiapkn wt masa skrg. Dah tak ade masa nk rehat time2 cam ni. Tambah2 lg bila ada2 je masalah timbul time2 cam tu. What a life.......... Banyak btl dugaannye.. Cakap psl masalah hurmmm... Dunno wut 2 say la. Mcm2 benda n prob timbul lps dia muncul blk. Kdg2 rasa mcm nk surrender n let go je semua tu mcm tu je. Tp mak aku pesan kita tak blh lari dr masalah sbb tu kerje org pengecut namanya. So nk tak nk aku kne la face semua tu.

Skrg ni aku dilema. Tak tau nk wt ape. What should I do Dear GOD?? Ya Tuhan, Kau permudahkanlah segala urusan dan perjalanan hidupku di dunia ini. Moga aku mendapat BIK TAUFIK WANNAJAH.. AMIN.. Ok skrg nk wt ape?? Think, think n think je la eniey. Cari je jalan yg terbaik wt masa ni. Tp ape jalan terbaik tu? Letak balik keadaan skrg mcm 4 bln dulu?? Cm tu?? Boleh ker?? Hurmmm.. dunno la.. Ssh sgt. Org ckp kalau ikut hati mati, kalau ikut rasa binasa la.

Kadang2 dtg dlm fikiran aku nk lepaskan semuanye. Ye la ada2 je benda or story yg aku dgr psl dia yg wt aku sakit ati sgt2. Org tak pernah tau cm ne aku hadap semua benda ni. Menangis?? Aku rs mcm dh nk hbs dh air mata aku sbb tangisi benda2 cm tu. Bodoh kn aku ni?? Tp tak ade la sampai aku meraung. Hidup aku tenang je 2 bln kebelakangan ni. Mmg aku akui 4 bln sebelum 2 hidup aku teruk sgt2. Tak dpt nk diungkapkan dgn kata2 betapa seksanya aku time tu. Then 2 bln lps tu aku rs tenang sgt sbb aku sedar Tuhan sentiasa di sisi aku n DIA sdg duga aku time tu. So that's y aku dh tak rasa ape2 dh lps tu. Fikir nk lupakan semua kenangan tu.

Pastu 4 months later, hidup aku kembali tergugat. Ntah la.. Tak tau nk wt ape skrg ni. Pendek kata mcm2 la dia wt utk yakinkn aku n wt aku cayakn dia blk. Tp ingat la mcm yg aku ckp I TRUST NOBODY rite now. Ckp la nk ckp ape pn. Melainkn if aku btl2 terharu ngn semua usaha yg dia lakukn tu dgn SERIUS ok?? Kalau setakat nk ckp2, msj2 tu jgn harap la. Calling2 lg la. Kalau cm tu semua org blh wt. Senang la hidup cm tu kn? Aku dh tak nk pisang berbuah 2 kali. Sbb tu la aku hidup dlm berjaga2 dgn dia. Juz get ready je if anything happen.

Tp ada 1 lg citer yg wt aku sakit hati, marah n sedih giler2 bila aku dpt tau citer psl bdk ni yg pernah rapat dgn dia dulu. Dia tak pernah citer ape2 kt aku psl bdk tu. Sampai hati....... Dan yg wt aku paling2 bengang dgn dia bila dia duk ckp psl kasih syg dia dgn bdk tu tp dlm masa yg sama dia duk jaja syg dia 2 kt ***. Betul2 rs ditipu, dikianati, dipermainkn n so on la.. Sakit kot....... Ok skrg ape yg aku patut wt?? Aiiiissshhh!!! Tolong la kuarkn aku dr semua prob ni. Tensionnye...............................

Thank you for read, like and comment. I Love You Sweetie! :)

0 rama-rama hinggap:

copyright@ctharyani.blogspot.com