Right man, wrong time. Wrong man, right time. Good man, wrong words. Bad man (jerk), right words. New man, same old lies. Old man (ex), new lies.

Wednesday, September 15, 2010

Selamat Hari Raya!

Salam ukhuwah..

Dah lama tak update blog. Sangat2 sibuk. Dgn masalahnya yg tak pernah nk selesai. ADOYAI... Tp rasanya masih belum terlambat untuk mengucapkan SELAMAT HARI RAYA AIDILFITRI buat semua umat islam di seluruh dunia especially utk kwn2 also family tercinta aku. Ampun dan maaf harap dimaafkan dan khilaf serta dosa harap dpt dilupakan.. 0-0 ye..

Cakap psl raya, actually aku ni nk ckp raya sakan tu tak ada la. Ye la nk wt cam ne sebab baju raya tak siap. Baju tu punye la hantar awl tahun ni tp sampai sekarang still tak siap2 lg.. PERGHHH... tension btl aku! Mmg sakit hati giler2 dgn tukang jahit mak aku tu. Cakap tak serupa bikin. Dah 2 thn mcm ni. Asyik tak siap je baju raya. Jahanam hari raya aku tau! Tp nasib baik la still ada baju yg boleh wt raya yg baru siap. Lantak la. Jadi ada baju utk dipakai time raya nanti.. ngeh3!

1 hal lagi, tak sangka aku dia kembali semula dlm hidup aku lps beberapa bulan. Mmg tak dijangka kemunculan dia pn. So nk cakap raya thn ni bermakna tu tak ada la sgt. Sebab thn lepas pn sempat je berhari raya dgn dia. Ye la tak kira la marah cam ne or sakit hati cam ne sekalipun kita ni di hari baik dan bulan yg baik ni sama2 la bermaafan kn. Cuma IT TAKES TIME la utk settle blk semua ni. Susah utk lupakan dan pretend nothing happen b4. Biarlah dulu. Malas nk fikir lg.

Ape2 pn SELAMAT HARI RAYA ye. Utk sorg member aku ni yg jugak sedang mencari kebahagiaan hakiki, ingat la KETENAGAN YG ABADI LAHIR DARI HATI ORG YG SENTIASA SABAR MENGHADAPI DUGAAN. LA TAHZAN utk ****** Sori 4 everything if ada silap dan salah selama beberapa bulan kita knl ni. Semoga silaturrahim antara kita berkekalan hendaknya. AMIN...

SALAM LEBARAN!

Thank you for read, like and comment. I Love You Sweetie! :)

0 rama-rama hinggap:

copyright@ctharyani.blogspot.com