Right man, wrong time. Wrong man, right time. Good man, wrong words. Bad man (jerk), right words. New man, same old lies. Old man (ex), new lies.

Wednesday, September 01, 2010

Syukran - Allah Knows Everything Because He Always Be By My Side

Salam ukhuwah...

Alhamdulillah akhirnya siap jugak assignment DAD Phase 1. Leganya rasa hati. Next assignment Microsoft Office Solution plk. Then DAD Phase 2. Terima kasih Tuhan sbb bg aku kekuatan, kesabaran dan ketenangan utk aku siapkan segala assignment tu wt masa skrg ni. Bersyukur aku dgn kurniaanMu itu. Hope semester ni tak mcm akhir semester lps. Betapa beratnya dugaan yg Engkau berikan, hanya Engkau je yg tau. Thanx 2 my beloved family n frenz..
◠。◠

Sekarang ni alhamdulillah sgt2, aku lebih tenang drpd dulu. Betul la org ckp kalau kita banyak bersabar, selalu mendekatkan diri kpdNYA, redha dgn ketentuanNYA serta tabah menghadapi segala dugaan drNYA InsyaAllah ketenangan itu milik pd hati org2 yg berkenaan. Tp kalau nk ckp psl ingatan tu, sampai bila2 pn aku tak kn lupakan sampai bila2 ape yg dh jadi tu. Mak ckp yg baik dijadikan teladan, yg buruk dijadikan sempadan. Ape yg penting?? Bukan kerjasama ye mcm citer WONDERPET tu. Tp nawaitu kte, itu yg penting!

Ada kawan2 yg view blog aku ni tanya psl bdk yg menyanyikan lagu DIA-CHOMEL tu. Sebenarnya bdk tu kwn kpd kwn aku. Honestly, lagu tu dia sendiri yg tulis lirik dan wt melodinya. BEST TAK?? hehehe.. Maybe lagu tu memberi maksud yg cukup mendalam kot bg bdk tu. Tak dinafikan aku pn sama. That's y aku suka sgt dgr lagu tu. Juz agak syahdu sikit la kalau selalu dgr tu. Lg2 time duk sorang2 tu. hahaha.. (touching la plk) So utk tu jugak la aku letakkn video tu dlm blog aku ni. Dedicated 2 all my frenz yg pernah lalui pe yg tersirat di sebalik lagu tu. Hayati je btl2.

Ape yg aku nk luahkan kat sini, aku tak kisah ape yg org nk ckp psl aku. Samaada yg berkaitan ngn "dia" atau tak lantak la. Hanya Tuhan dan aku je yg tau kebenaran di sebalik semuanya tu. So aku rasa tak perlu la aku nk citer kisah sebenar. Kwn2 aku pn ramai yg nk tau pe yg berlaku dlm hidup aku skrg ni. Tp tak pe.. Wt pe nk kecoh kn. Benda dh lps. Malas aku nk ungkit2. Kalau "dia" rasa ape yg "dia" ckp tu btl, btl la tu kot. Tak pe. Allah knows everything. Lgpn berdosa kte main2kn perasaan org btl tak??

p/s: I LUV THE WAY U LIE!!
◠。◠



Thank you for read, like and comment. I Love You Sweetie! :)

0 rama-rama hinggap:

copyright@ctharyani.blogspot.com