Right man, wrong time. Wrong man, right time. Good man, wrong words. Bad man (jerk), right words. New man, same old lies. Old man (ex), new lies.

Friday, August 31, 2012

Cinta Saya Sederhana Je. ^_^

بسم الله الرحمن الرحيم

Alhamdulillah... Salam Merdeka Malaysia dan Selamat Hari Raya Aidilfitri yang ke-13 Syawal buat muslimin dan muslimat sekalian. Lama ai tak update yu kan belog? Ai busy raya sakan yu. Heee~

Tetiba je ai rasa macam nak post tengah tengah malam merdeka day ni. Ai teringat ada seorang member kat FB ni tanya ai, "Awak dah berpunya ke?". So jawapan paling selamat yang ai bagi kat dia, "Saya kepunyaan keluarga. Belum bersedia nak jadi hak mutlak perseorangan". Hehehe~

Jodoh tu rahsia Allah. Yes memang betul. Tapi jodoh juga bukan datang bergolek depan mata kalau tak di cari betul tak? Nak cakap ai dah berpunya, ai tak berani nak jawab soalan tu. Sebab konsep berpunya tu sendiri besar maksudnya betul tak betul tak?

Cukup saya je yang tahu siapa yang saya sayang. Dia bukan kepunyaan saya selagi tak ada ijab dan kabul di antara kami. Apa yang saya pegang sekarang ni,

Cintakan seseorang jangan sepenuhnya. Kelak kecewa, merana la jawabnya.
Cintakan seseorang apa ada nya, biar bersederhana. Kelak terluka, sakitnya tak la sedalam mana.




p/s : terima kasih awak for the treat yesterday. ^_~


Thank you for read, like and comment. I Love You Sweetie! :)

0 rama-rama hinggap:

copyright@ctharyani.blogspot.com