Right man, wrong time. Wrong man, right time. Good man, wrong words. Bad man (jerk), right words. New man, same old lies. Old man (ex), new lies.

Sunday, May 27, 2012

Ceritera Hati Saya~

بسم الله الرحمن الرحيم

Saya pernah SETIA, tapi DIDUAKAN.
Saya pernah PERCAYA, tapi DIKHIANATI.
Saya pernah MENCINTAI, tapi DISAKITI.
Saya pernah MEMILIKI, tapi akhirnya KEHILANGAN.
Saya pernah JUJUR, tapi DITIPU.
Saya pernah BERHARAP, tapi harapan tu cuma SIA-SIA.

Jodoh telah ditentukan olehNya. Lebih baik menunggu orang yang tepat daripada menghabiskan waktu dengan orang yang salah. Kan kan kan? :)




p/s : MIB sangat best ! can't wait for Snow White after this. ^__^

Thank you for read, like and comment. I Love You Sweetie! :)

2 rama-rama hinggap:

Ayu said...

bertemu dgn org2 yg slh akan menjdikn kita lebih menghargai org yg betul kelak...:-) stay optimist, dear...gud luck!

Anonymous said...

rindu kamu cik eniey !!! - ina

copyright@ctharyani.blogspot.com