Right man, wrong time. Wrong man, right time. Good man, wrong words. Bad man (jerk), right words. New man, same old lies. Old man (ex), new lies.

Wednesday, February 15, 2012

Nah Ambil la KLCC tu !

بسم الله الرحمن الرحيم

Susah bercakap dengan orang yang nak selalu menang ni. Semuanya dia je yang betul. Dia je yang baik. Dia je yang ok. Dia je yang bagus. Everything dia la !



It's not that I'm jealous with you. It's not that I'm not satisfied with you. But one more thing that I am so sure about you is that I'm so fed up with you. Fed up bila tiap kali aku berkata kata, kau menidakkan apa yang aku perkatakan. Dan tiap kali kau berkata kata, aku kena dengar dan setuju dengan semua yang kau perkatakan.

So jalan terbaik yang aku lakukan adalah dengan berdiam diri. Tak guna bertikam lidah dan berbalas kata dengan orang macam ni. Buang masa, buang tenaga dan yang paling penting, buang air liur. Plus akan timbulnya bunga bunga pergaduhan kalau perkara ni berlarutan. Penat la nak gaduh gaduh ni. Macam budak kecil je. So iye kan je la semuanya. Nah ambil la KLCC tu !




Senyum tak perlu kata apa apa. :)

Thank you for read, like and comment. I Love You Sweetie! :)

0 rama-rama hinggap:

copyright@ctharyani.blogspot.com