Right man, wrong time. Wrong man, right time. Good man, wrong words. Bad man (jerk), right words. New man, same old lies. Old man (ex), new lies.

Thursday, January 26, 2012

I Don't Know What To Say Already... :)

بسم الله الرحمن الرحيم

Tiba tiba air mata jatuh membasahi pipi. Sedih. (lagi lagi sedih je Cik Eniey ni kan?) :) Yeah... I'm sad right now. Sedih sangat. Terasa tak ada tempat untuk mengadu buat masa ni. Bukan tak ada langsung. Tapi tak nak menyusahkan orang dengan luahan perasaan yang tercarik ini. Tetiba juga terasa ingin pinjam bahu seseorang untuk luahkan rasa sedih ini. :')

Nasib baik ada blog ni. Pendengar segala kisah dan Ceritera Cik Eniey. Di sini la tempat meluahkan segala yang terpendam suka mahu pun duka.

Orang tak akan faham masalah yang aku tanggung. Masalah yang aku hadapi. Entah la. Mungkin juga salah aku. Yeah... It's all my fault. Letih dan penat bila selalu nak kena jaga hati orang tapi hati sendiri tersentap. Tercarik. Terluka. Perit dan pedih. Orang cuma nampak luaran kita je, tapi dalaman? Allah je yang tahu rahsia yang tersembunyi di dalamnya.


until then, just :)


p/s : i'm really really sorry for any fault that I have done guys. maybe i'm the one who need to be blame right now. maaf sebab merosakkan plan kalian. :)


Thank you for read, like and comment. I Love You Sweetie! :)

2 rama-rama hinggap:

YaYaNsMuM said...

Although the world is full of suffering, it is also full of the overcoming of it, dear.Be strong!

Cik Eniey said...

@YaYaNsMuM
tenQ so much utk kata kata semangat tu.. good to hear that.. :)

copyright@ctharyani.blogspot.com