Right man, wrong time. Wrong man, right time. Good man, wrong words. Bad man (jerk), right words. New man, same old lies. Old man (ex), new lies.

Thursday, September 01, 2011

Salam Merdeka Raya... ^__^

Assalamualaikum wbt.

Dah tiga hari kita menyambut syawal selepas berakhirnya Ramadhan. Alhamdulillah... Rasa sebak mendengar takbir raya dilaungkan selepas pengumuman hari raya. Apakah kita akan bertemu lagi pada Ramadhan yang akan datang?? InsyaAllah...

Apa-apa pun rasanya, belum terlambat untuk Cik Eniey mengucapkan Selamat Hari Raya Aidilfitri. Maaf Zahir Dan Batin buat semua sanak saudara dan sahabat handai yang mengenali Cik Eniey. Tangan di hulur memohon beribu keampunan dan kemaafaan di syawal yang mulia ini. Tutup buku lama dan buka buku baru. 0-0 ek? hehehe~ Tak lupa juga di ucapkan Selamat Hari Kemerdekaan yang ke-54 buat negara Malaysia.

Alhamdulillah juga my family have done with majlis kesyukuran a.k.a rumah terbuka di rumah kami kat Taman Sri Guchil pada 1 syawal lepas. 1 ekor biri-biri tumbang untuk majlis tu. Sangat-sangat penat. Dari lepas balik ziarah kubur sampai ke malam tak putus-putus orang datang meraikan. Thanx so much buat semua. Terharu sebab my BFF pun ada sekali time tu.



my house terletak di sebelah kereta. ^__^


p/s : tiba-tiba teringat something pada hari raya ke-3 ni. kalau tak silap, dia putus dengan si dia secara rasminya pada hari raya ke-3 ni juga even tarikh tak sama. ah kenangan !!

Thank you for read, like and comment. I Love You Sweetie! :)

2 rama-rama hinggap:

sumie said...

dan kereta itu saya yang punya

Cik Eniey said...

@Salmie Shokordey
pembetulan.. dan kereta itu kakak kamooo yg punye.. hahaha~ :P

copyright@ctharyani.blogspot.com