Right man, wrong time. Wrong man, right time. Good man, wrong words. Bad man (jerk), right words. New man, same old lies. Old man (ex), new lies.

Friday, April 01, 2011

Penat Sangat !

Assalamualaikum wbt.

Fuhhh... Penat giler hari ni. Baru balik dari Kajang. Elaun mara dah keluar so apa lagi, shopping sakan la. hohoho~~ Nope nope nope... Just shopping makanan tau! Stock untuk sebulan penuh atas loker ni. hehehe~~

Pagi tadi sedih giler wei. Rasa nak nangis je. Punya la sakan bagai nak rak aku mandi, siap-siap nak pergi kelas pukul 10 pagi tadi, alih-alih aku seorang-seorang je tercongak dalam lab tu. Dah la time kelas java. Call Ina dengar suara dia macam baru bangun tidur. Aku tanya dia kat mana, dia cakap kat rumah sewa. Tanya balik kelas java tak ada ke hari ni, dia cakap kelas java tak ada, sir nak ganti kelas malam minggu depan. Perghhh... Menyirap aku dengar beb! Dalam ramai-ramai budak kelas tu, seorang pun tak inform aku pasal kelas cancel.

Time nak balik bilik terserempak dengan Yat. Aku cakap kat dia sampai hati buat aku macam ni, tak inform pun kelas tak ada. Dengan rasa bersalah yang teramat sangat dia minta maaf, cakap dia terlupa nak inform aku. Memang la kan padahal satu hostel je pun. Tak apa la nak buat macam mana nasib aku hari ni kan.

So malam ni kena tidur awal sebab pukul 4.30 pagi nanti kena bangun balik. Ada qiamulail kat surau kolej. Ni untuk aktiviti asrama kolej kena buat 2 minggu sekali. Wajib tau! Tu la seronok duk asrama ni. Macam-macam aktiviti boleh join kan.

Esok pula ada Agro Fair kat Mara Professional College ni. Aktiviti kolej anjurkan dengan budak-budak Agro Business sebagai orang kuatnya. Pagi esok kena turun pukul 7.30 pagi untuk senaman aerobik. Hope dapat enjoy la nanti. Orang ramai pun dijemput hadir event ni. So meh la kawan-kawan semua jemput datang kolej Cik Eniey ni. Kalau kenal la kan. Pendek kata 40 buah booth akan dibuka nanti tau. Rugi tak datang. Bak kata astro, macam-macam ada....... hahaha~~



Ok enough for this time. Time to sleep now. Even still awal lagi, tapi penat yang teramat sangat hari ni!

p/s : i bought 4 ribbon today at Kajang to wear with shawl. so colourful and beautiful. mood : so happy! hehehe~~

Thank you for read, like and comment. I Love You Sweetie! :)

0 rama-rama hinggap:

copyright@ctharyani.blogspot.com