Right man, wrong time. Wrong man, right time. Good man, wrong words. Bad man (jerk), right words. New man, same old lies. Old man (ex), new lies.

Saturday, February 19, 2011

Tersadarku Dalam Tangisan, Separuh Jiwaku Pergi... Memories Will Never Fades Away!

Assalamualaikum wbt.

Memory is a way of holding onto the things you love, the things you are, the things you never want to lose.
~From the television show The Wonder Years




Tersedar dari lamunan semalam, tiba-tiba butiran kristal mengalir lesu jatuh dari kelopak mata membasahi pipi kering ini di ketika ini dan buat saat ini. Satu persatu kenangan semalam berlayar kembali di ingatan ketika diri ini bersendirian. Benarlah kata sesetengah orang,

Memory will never fades away.

Lagi-lagi kalau kenangan tu kenangan pahit yang membunuh seluruh perasaan ini. Ah kenangan! Kenapa susah sangat nak lupakan kenangan yang menyakitkan hati tu?? Come on Eniey! Wake up! Bangun dari mimpi2 semalam! Things will never change no matter how hard u try to change it. Ye... Tu la kata-kata semangat dari insan yang bergelar sahabat. Terima kasih sahabat!

"Saya tahu semuanya salah saya, silap saya. But now I have changed and U are the only one that I want to hold for the rest of my life, InsyaAllah... Mengenalinya merupakan satu kesilapan, dan mencintainya bukan niat sebenar saya. Saya tak tipu bila saya cakap saya sayangkannya. Tapi cinta saya hanya untuk awk sayang! Sesungguhnya saya keliru dan sekarang saya sedar, hati saya yakin dan kuat mengatakan bahawa awak la yang saya inginkan selama ini. I'm sorry for hurts U for all this while.."

Lelaki... Bila nak, dia ambil. Bila tak nak, dia buang! Umpama menukar pakaian. Tapi kenangan?? Will remain forever... Yes i admit it because i'm suffered from those memories right now. Not those memories, but ur memories with her. Hard for me to survive from yours memories.

"Semuanya memerlukan masa awak. No matter how many times U said sorry to me, things will never change, remember that dear. Hurt is hurt. And I know past is past. Tapi hati saya tak mampu nak memaafkan, i'm sorry dear..."

Setitis demi setitis butiran kristal jatuh dari kelopak mata tiap kali jari jemari menari di atas papan kekunci ini meningatkan kisah semalam. Ramai yang melihat keadaan diri ini yang ceria sepanjang masa bersama teman-teman, tapi sakitnya menahan perasaan berpura-pura di depan mereka! Sengsaranya perasaan ini...

"Saya akan bantu awak untuk melupakan semua perkara-perkara yang menyakitkan tu. Don't worry dear... I'm here to stay. I will always be by ur side when U need me. Kita sama-sama berusaha to put all the things back to normal like the old days. I love you so much sayang and U are always my sayang. Sorry for everything..."

I try to move on right now. But still hard for me to settle down everything. When we talked like the old day, and do many things together, my heart can't stop thinking, certaintly U do the same thing with her like what we are doing right now. And thingking of that, my heart will crying over and over again and my tears fade away as I sleep until i woke up on the next morning.

Separuh Jiwaku Pergi
Memang indah semua
Tapi berakhir luka
Kau main hati dengan sadarmu
Kau tinggal aku

Benar ku mencintaimu
Tapi tak begini
Kau khianati hati ini
Kau curangi aku




A memory is what is left when something happens and does not completely unhappen. ~Edward de Bono




I love walking in the rain so that no one knows i'm crying on that time...

Thank you for read, like and comment. I Love You Sweetie! :)

0 rama-rama hinggap:

copyright@ctharyani.blogspot.com