Right man, wrong time. Wrong man, right time. Good man, wrong words. Bad man (jerk), right words. New man, same old lies. Old man (ex), new lies.

Saturday, November 27, 2010

Three in One - Part 2

Dear Blogie...

Ehem! Aku nk story psl sambungan dari Part 1 tu. Ye la lps je habis interview tu, aku mmg dh janji dgn Dayyeah n Ann skali nk keluar pergi Kajang. Aku yg wt plan ni. Nk tau sbb ape?? Sbb aku nk lps gian. Lps tension sbb semua bebanan assignment or any assessment dh habis sudah. hahaha...:dizzy:

So aku enjoy! Shopping sakan kot... Perghhh... Dh lama aku tak keluar shopping cm hari tu. Asyik terperap kt KPM tu je. Tension kot! huhuhu... Shopping punye psl, mencurah2 duit aku keluar hari tu.:girl_15:Kalau la mak ayah aku tau ape yg anak dia wt dgn duit tu mmg siap la aku kne kuaratin duit poket beberapa bln. I'm sori mak ayah.. Eniey bkn nk membazir, tp nk wt mcm mne kn dh terbeli redha je la ye mak ayah.. kihkihkih~~ I LOVE both of u tau! Really much!!:mLove:

Kalau ikutkn ape je ek yg aku beli?? Aku rasa tak banyak benda yg aku beli. Tp kenapa duit aku makin sikit dlm purse tu ye... hehehe... Pendek kata mmg aku btl2 sakan la hari tu. Pagi tu ada interview. Balik dari interview terus tukar baju pegi shopping.




time ni kt bus stop. tgh tunggu bas. al-maklum la semua pandai bwk kereta ferrari je yg kalau isi minyak kt Shell tu je tambah RM2-3 br dpt kereta tu. Tau kn?? hahaha..




ni la Ann. kwn aku yg seorang ni sem dpn dh tak ada dh. al-maklum la dh praktikal pn. sem ni sem 5 n sem last dia ada kat KPM. aku je ada sthn lg. tua la kt KPM tu..




ni plk bdk bilik aku, Dayyeah. kteorg panggil dia "Dayyeah soe dunio" (ikut kelantan punye bahasa) tau sbb ape?? sbb dia suka ckp pakai bahasa 1 dunia ni. bab2 nk merosakkn bahasa dunia bg je la kt dia. hahaha.. (jgn mrh ye Dayyeah) time ni plk lps kteorg shopping cincin stainless steel yg blh ukir nama kt dlm ring tu. So aku punye warna hitam (Eniey), Dayyeah plk warna silver (eda♥edy) plk tu. Ceewiittnye.. kihkihkih~~




ni 1st benda yg aku shopping. brand Toms Girl. comey tak?? mesti la comey sbb harga pn comey sgt. hehehe.. tp sbb berkenan punye psl aku bedal je pegi bayar.




ni plk benda 2nd yg aku shopping. brand Diesel. cun tak?? aku suka baju ni sbb unik. n paling penting sbb warna pinky! hahaha.. (^_^)




ok psl beg ni jgn komen ape2 n jgn jeles ye kpd peminat2 pinky specially yg suka beg brand LOEWE ni.. hahaha.. aku suka beg ni sbb beg ni juz ceewiit.. sesuai utk teens mcm aku. biasa la aku kn suka melaram dgn benda2 baru ni.. kihkihkih~~




see.. see.. ring idaman ku! haha.. (poyos jerk!) tak ade la. ni sbb nk lps gian. aku dh rambang mata sgt sampai 3 bentuk cincin aku sapu. 1st yg warna hitam tu aku jumpa kat Metro Kajang. yg lg 2 tu aku nampak kt Metro point. So skrg elok je cincin tu kt tgn aku ni. Biasa la aku ni kn giler brg2 perak. hope dpt cincin kawin EMAS PUTIH la! huhuhu.. tak laku pn tak kisah asal aku puas hati. (~_~)




aku dh ada banyak dh koleksi kerongsang2 ni. tp mcm yg aku ckp la nk lps tension punye psl hbs aku bedal bila nmpk dpn mata. tak ape.. tambah koleksi. bkn membazir ok! nnti aku pakai la. hehehe..




time ni aku nk cari kasut sepasang. of course my favourite color wrna putih la kn. tp disebabkn tak ade yg berkenan kt hati, si Dayyeah ni sempat snap pic kteorg je la kt kedai tu. kihkihkih~~




cakkk! cakkk! siapa ni? patung dari mne ni?? (poyos jerk!) ni aku ok.. Dayyeah yg snap pic ni. dia ckp rupa aku dh mcm patung pose cm 2. kaku semcm je. eh btl ker ni? tak pn! huhuhu.. time ni kt Parkson Metro Kajang. tgh2 survey baju yg nk d beli. sempat aku snap dgn topi tu. (^_^)

Thank you for read, like and comment. I Love You Sweetie! :)

0 rama-rama hinggap:

copyright@ctharyani.blogspot.com