Right man, wrong time. Wrong man, right time. Good man, wrong words. Bad man (jerk), right words. New man, same old lies. Old man (ex), new lies.

Tuesday, August 31, 2010

Sakit Itu Dari Tuhan

Salam ukhuwah...

Masih lg kesakitan. B4 ni kawan aku pn pernah kne sakit yg sama mcm aku. Sampai operate kot. Mcm2 dia kne lalui. Scary btl aku dgr. Bila fikir2 balik, tak ape la. Lgpn Tuhan yg bg sakit ni. Maybe ada hikmat la tu di sebaliknye. Bak kata mak aku, sakit ni menghapus dosa2 kita selama ni. N if tu la yg Tuhan bg kt aku, aku redha dgn ketentuan tu. At least dosa aku yg banyak ni kurang la skit kn. hehehe... (ntah ape2 yg aku duk melalut ni)

B4 ni nk dpt surat pelepasan dari doktor agak susah jugak la. Surat tu pn bkn sj2 je nk ambik. At least aku dpt kelonggaran if ada aktiviti yg lasak tu. Nk wt mcm mne kn. Dh sakit tu wt la cara sakit btl tak?? hihihi... Doc tu ada sarankan suruh wt physotheraphy sbln or 2 bln sekali. Tp aku yg tak nk. Ok je sampai skrg. Ye la mcm mne nk wt benda alas tu kn. Lgpn aku tgh belajar ni, tak kn la asyik kne skip kelas n balik umah kot. Tak larat den! Biar je la...

Ckp pasal sakit ni ada sorg member aku ni kne sakit yg adk beradik dgn "breast cancer" tu. Tak tau la mcm mne keadaan dia skrg ni. Hope blh sembuh la. At least dlm keadaan dia yg "sakit" tu ada someone di sisi dia yg blh hepi kn dia. Ye la bahagia bkn sng nk dapat. Ok la, tak mau la ckp psl tu lg. Wt aku sedih je. lalala~~

Hope Tuhan bg aku kesihatan yg baik bkn utk hari ni je, tp hingga akhir hayat aku... AMIN... ◠。◠

Thank you for read, like and comment. I Love You Sweetie! :)

0 rama-rama hinggap:

copyright@ctharyani.blogspot.com